Wizz Air introduce asigurarea de întârziere, asta înseamnă că în situația unei întârzieri mai mari de două ore pasagerii afectați vor primi un credit în valoare de 420 lei care poate fi folosit la achiziționarea de noi bilete sau servicii oferite de Wizz Air.
Natasa Kazmer, din partea companiei, a declarat că acest tip de asigurare acoperă toate tipurile de întârziere, inclusiv cele cauzate de evenimente care nu se află în controlul Wizz Air cum sunt de exemplu condițiile meteo sau grevele.
Asigurarea de întârziere poate fi achiziționată online în momentul rezervării sau ulterior prin folosirea opțiunii de adăugare a unui nou serviciu sau prin intermediul call-centerului local cu cel puțin două zile înainte de data călătoriei. Tariful este de 42 lei / zbor-pasager.
Pentru a putea beneficia de asigurarea de întârziere trebuie să vă înregistrați pe siteul oficial al Wizz Air pentru a vă crea un cont, creditul de 420 lei urmând a fi transferat în acest cont automat în decurs de 7 zile, în cazul unei întârzieri mai mari de 2 ore. Suma este valabilă un an de la data transferului în contul dumneavoastră.