Ryanair a suspendat serviciul de telefonie mobilă de la bordul aeronavelor sale, serviciu lansat cu 13 luni în urmă. Din informațiile publicate de către The Times, compania irlandeză nu a ajuns la un acord în ceea ce privește prelungirea contractului cu OnAir, furnizorul serviciului implementat pe 50 de aeronave, prin intermediul căruia pasagerii puteau utiliza telefonul mobil la bordul acestor aeronave.
Compania Ryanair a părut satisfăcută de serviciu, ba chiar s-a arătat dispusă să doteze încă 230 de avioane cu acest serviciu furnizat de OnAir, prețul pentru un apel telefonic era de 1,67 EUR / min și de 0,44 EUR pentru un mesaj Sms.
Unii analiști s-au și lansat în speculații declarând că OnAir s-a simțit incapabilă să ducă la bun sfârșit înțelegerea, probabil pentru că beneficiile ar putea fi inferioare celor preconizate.
Directorul executiv la OnAir, Benoit Debains s-a declarat decepționat de eșuarea acordului totuși subliniind că foarte curând va anunța acorduri cu alte companii aeriene.
De partea cealaltă oficialii Ryanair au declarat că sunt în căutarea unui nou sistem, ceea ce le-ar putea lua câteva luni.