Potrivit oficialilor companiei, pe viitor Malév își propune creșterea cotei de piață în România, principalul obiectiv reprezentându-l atragerea pasagerilor ce călătoresc în prezent cu Tarom sau Austrian Airlines.
Tot potrivit acestora Malév avea la sfârșitul lunii noiembrie 2009 o cotă de piață de 84% pe relația tării noastre cu orașul Budapesta, compania maghiară operând cinci destinații, București, Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Timișoara și Iași.
De asemenea operatorul maghiar își propune și transformarea aeroportului din Budapesta în cel mai important punct de tranzit pentru români,  Karim Makhlouf, director comercial Malév declarând că circa 45% din pasagerii ce zboară spre Budapesta își continuă zborul iar 50% din pasagerii români ajunși pe aeroportul din Budapesta zboară spre altă destinație. Ținând cont de aceste lucruri Malév este interesată și de atragerea clienților români ce folosesc aeroportul din Viena ca punct de tranzit zburând cu Austrian Airlines.
Alt lucru de notat, din cauza cererii sub așteptări Malév a renunțat să mai zboare pe câteva destinații precum Geneva sau Dublin, iar pe perioada de iarnă s-a renunțat și la zborurile pe relația cu Timișoara și Iași.