Lufthansa a raportat pierderi de 112 milioane euro pe 2009, pierdere semnificativă ținând cont de câștigurile înregistrate în 2008, 542 milioane euro. Pe 2009 cifra de afaceri a companiei s-a redus cu 2.559 milioane de euro, de la 24.842 milioane euro în 2008 la 22.283 milioane în 2009.
Cu toate că s-a situat de zece ori sub rezultatul din 2008, bilanțul operativ a fost unul pozitiv, 130 milioane euro pe 2009 față de 1.280 milioane euro în 2008. Costurile de exploatare au fost reduse cu 3,6% până la suma de 24.800 milioane euro, principala cauză a scăderii lor fiind reducerea prețurilor la combustibil.
Anul trecut Lufthansa a investit 2.400 milioane euro, din care merită să menționăm 1.800 milioane care corespund măririi și modernizării flotei, 65 de milioane care corespund achiziționarii a 45% din acțiunile SN Airholding SA/NV – Brussels Airlines și 56 milioane euro care corespund consolidării poziției Austrian Airlines și Bmi.
Pe această temă, Wolfgang Mayrhuber CEO și președinte al Consiliului de Administrație al Lufthansa a declarat că perioada de criză este pe cale să fie depășită pentru că s-a acționat rapid și s-au luat măsuri specifice pentru reducerea capacitații și cheltuielilor fără a pierde din vizor necesitățile clienților.